وبلاگ الو ورزش

طرز استفاده از تردمیل که قبل از شروع ورزش

طرز استفاده از تردمیل که قبل از شروع ورزش
تردمیل یک جایگزین عالی برای پیاده‌روی یا دویدن در فضای باز است، به‌خصوص زمانی که آب و هوای نامساعد یا مسائل ایمنی باعث می‌شود بیرون رفتن از منزل غیرممکن باشد. با این حال، برای اینکه بتوانید از این وسیله‌ی پرکاربرد به‌طور ایمن استفاده کنید و در عین حال بیشترین بهره را از آن ببرید باید به یک سری اصول پایبند باشید.
تردمیل یک نوع دستگاه‌ی ورزشی است که می‌توانید از آن در باشگاه یا خانه استفاده کنید. اگر تاکنون از این وسیله استفاده نکرده‌اید یا به ورزش کردن عادت ندارید، قبل از شروع برنامه‌ی تمرینی خود با پزشک صحبت کنید. مشورت با پزشک به‌خصوص برای کسانی که به بیماری‌های قلبی-عروقی، مشکلات تنفسی یا مشکلات مفصلی مبتلا هستند، اهمیت زیادی دارد
.
علاوه بر این، نحوه‌ی استفاده از تردمیل نیازمند رعایت مجموعه‌ای از اصول و قوانین است
که عبارتند از:
1. دستگاه تردمیل خود را بشناسید 2. بدن خود را گرم کنید 3. به‌طور مستقیم روی تسمه‌ی تردمیل نایستید 4. از شیب کم استفاده کنید 5. شیب تردمیل را خیلی زیاد نکنید 6. از نگه‌داشتن دسته‌ی تردمیل خودداری کنید 7. بدن خود را صاف نگه دارید 8. به سمت پایین نگاه نکنید 9. به گام‌های خود توجه کنید 10. هنگامی که تردمیل حرکت می‌کند، روی آن نروید یا از روی آن پایین نیایید 11. بدن‌تان را هیدراته کنید 12. بدن خود را سرد کنید.
استفاده از تردمیل فواید زیادی دارد، از بهبود سلامت قلب و عروق گرفته تا کاهش حواس‌پرتی و تمرکز بیشتر روی نحوه‌ی برداشتن گام‌ها. از سوی دیگر، در شرایط آب و هوایی نامساعد این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به برنامه‌ی تمرینی خود پایبند بمانید. اگر در مورد طرز استفاده از تردمیل برای لاغری و بهبود سلامتی به راهنمایی نیاز دارید، به دفترچه‌ی راهنمای دستگاه‌ی خانگی خود مراجعه کنید یا از یک مربی کمک بگیرید. همچنین اگر در مورد توانایی خود برای ورزش کردن نگران هستید، با پزشک مشورت کنید.
برای خرید تردمیل همانطور که گفته شد می‌توانید از مربی مربوطه کمک گرفته که ما بهترین مربی‌های ورزشی را در الوورزش در اختیارتان قرار می‌دهیم همچنین وارد محصولات ورزشی الوورزش شده هرآنچه را که برای ورزش نیاز دارید همین حالا به سبد خریدتان اضافه کرده و از کلیه محصولات و خدمات در الوورزش بهره‌مند شوید

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش