وبلاگ الو ورزش

تنیس

تنیس:
تنیس
ورزشی راکتی است که بین دو نفربه صورت سینگل یا بین دو تیم دونفره به صورت دوبل بازی می‌شود. هر بازیکن با یک راکت، توپ تنیس توپی لاستیکی با پوشش نمدی را به زمین حریف پرتاب می‌کند. بازیکنی (یا تیمی) که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده‌است. این ورزش نخست در بریتانیا و بیشتر میان اشراف‌زادگان رایج شد و سپس به سایر کشورهای انگلیسی راه یافت و اکنون در همه کشورها بازی می‌شود. به دلیل نیاز به تجهیزات گران‌قیمت و زمین مناسب برای انجام این ورزش، هنوز هم تنیس به عنوان یکی از ورزش‌های گران‌قیمت شناخته می‌شود. تنیس از ورزش‌های المپیک است. در برخی از کشورها به آن تنیس میدانی می‌گویند تا از ورزش دیگری بنام تنیس شاهی که در سالن و در زمینی بااندازه دیگری بازی می‌شود و همچنین تنیس روی میز (که در برخی کشورها با نام پینگ پنگ) جدا گردد.
پیدایش ورزش تنیس در ایران به بعد از جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد
.

زمین‌های تنیس شامل:
زمین رُسی
زمین چمن
زمین سخت یا
hard court
راکت تنیس از بخش‌های زیر تشکیل شده‌است
:
.1صفحه یا Head
 .2زه یا String
 .3دسته یا Grip
بهترین و مطمئن ترین روش برای انتخاب راکت، بهتر است با یک مربی تنیس مشورت کنید چون با توجا با استایل و توانایی شما در ضربه زدن به توپ بهترین راهنمایی به شما خواهد کرد. از این رو ما در الو ورزش بهترین و مجرب‌ترین مربی ورزشی را به شما پیشنهاد داده که بهترین انتخاب را در این رشته ورزشی داشته باشید.
یکی از معروف ترین چهره تنیس در ایران و جهان است و در مسابقات بسیاری در سراسر جهان شرکت نموده و مقام کسب کرده است.
تجهيزات تنيس:
در ورزش تنیس بدون توجه به سطح مهارتي افراد، تمام بازيکنان تنيس نيازمند ابزار يکساني براي بازي خود هستند. اگر چه ممکن است اين تجهيزات تنیس در کيفيت و يا قيمت متفاوت باشند اما به هر حال راکت، زه، توپ، کفش و لباس تنيس از ضروريات فعاليت تنيس به شمار می‌روند، در ادامه پيشنهاداتی چند در مورد خريد، استفاده و مراقبت از اين لوازم آورده شده است.
برای فراهم نمودن تمام تجهیزات تنیس ما در الو ورزش کلیه وسایل موردنیاز این ورزش را در فروشگاه محصولات ورزشی قرار داده که بهترین انتخاب را داشته باشید و از کیفیت محصول راضی بوده و به یکی از مشتریان دائم سایت الو ورزش تبدیل شده و از خدمات فروشندگان بهره‌مند شده.
شما از طریق عضویت بسیار آسان در سایت الو ورزش از کلیه خدمات بهره‌مند شوید.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش