وبلاگ الو ورزش

چطور یک راکت تنیس با کیفیت بخریم؟

چطور یک راکت تنیس با کیفیت بخریم؟
پیش از خرید راکت‌های تنیس باید ویژگی‌‌‌‌های ‌‌مهم آن‌‌ها را بدانیم. البته در خرید راکت‌های تنیس سطح مهارت ورزشی و بودجه افراد هم دارای اهمیت است؛ سایت الو ورزش با ارائه لیست، بهترین محصولات ورزشی را در اختیارتان قرار داده تا با مشورت مربی ورزشی با توجه به بودجه مدنظرتان بهترین راکت را انتخاب کنید.
حال با تعدادی از ویژگی راکت تنیس آشنا شده و مرور می‌کنیم:
وزن راکت تنیس، نقطه تعادل راکت تنیس، زه راکت تنیس، طول راکت تنیس، ضخامت راکت تنیس، جنس بدنه راکت تنیس
راکت‌های تنیس دارای مدل‌های مختلفی هستند که هرکس متناسب با سطح مهارت و سبک شخصی خود می‌تواند مدل دلخواه خود را برای خرید انتخاب کند
شامل:
1. راکت‌های قدرتی
2. راکت‌های توئینر
3. راکت تنیس حرفه‌ای
در خرید راکت‌های تنیس تنها معروف بودن برند مهم نیست، بلکه هرکس باید میزان توانایی‌های شخصی خود را هم در استفاده از راکت در نظر بگیرد و بهترین نوع آن را در بازار انتخاب کند. ولی با آشنایی با برندهای معروف راکت‌های تنیس شما ‌می‌توانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید تعدادی از این برند مثل: بابولات، ویلسون، هد، یونکس و... می‌توان اشاره کرد.
ورزش تنیس یکی از ورزش‌های مهیج و پرنشاط است. راکت تنیس جزء ضروری این ورزش به شمار می‌آید، پس در خرید این وسیله ورزشی باید دقت لازم را به خرج دهید، فرقی هم نمی‌کند ورزشکاری که می‌خواهد این وسیله مهم را بخرد دارای چه سطحی از مهارت باشد. بیشتر راکت‌های تنیس از جنس گرافیت و آلومینیوم هستند که راکت‌هایی از جنس گرافیت به دلیل استحکام بیشتری که دارند برای افراد حرفه‌ای مناسب‌تر هستند. البته در خرید راکت‌های تنیس هرکس باید ویژگی‌های مهم دیگری مانند طول و ضخامت راکت را نیز مدنظر قرار دهد. علاقه مندان ورزش تنیس می‌توانند رزرو آنلاین زمین تنیس در کنار دوستان خود لحظه لذت بخشی را برای خود ساخته باشند. بعد ازعضویت در سایت الو ورزش به راحتی می‌توانید از کلیه خدمات ورزشی بهره‌مند شوید.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش