وبلاگ الو ورزش

فیتنس بانوان

فیتنس بانوان
حقیقتی که همه ما با آن آشنا هستیم این است که بیشتر مطالب بدنسازی برای مردان هستند و خانم‌های بجای خواندن مطالبی مرتبط با فیتنس بانوان باید مطالبی کلی در مورد تناسب اندام بخوانند که شاید چندان به درد آن‌ها نخورد؛ مشکل جدی اینجا است که این مقالات کلی به شما نمی‌گویند که کدام قسمت‌های این مطلب برای مردان است و کدام قسمت برای زنان، همچنین بسیاری از کلینیک‌ها و مراکز سلامتی از متخصص‌های زن که روحیه، نیازها و مشکلات زنان را بشناسند استفاده نمی‌کنند.
مواردی که باید در فیتنس بانوان جدی بگیرید:
1. میان دوره
در یک مطالعه که بر روی زنان انجام شد، مشخص شد زنانی که هر ماه به متخصص مراجعه می‌کنند و برنامه غذایی و تمرین خود را تغییر می‌دهند. در مقایسه با زنانی که یک برنامه را برای مدتی طولانی پیش می‌برند نتیجه بهتری می‌گیرند.
2. عضلات پشت و کمر
برای زنان حرکت اسکوات که بر روی عضلات باسن تمرکز می‌کند جذابیت زیادی دارد. اما آن‌ها معمولا به عضلات پشت توجه ندارند.
3. شام را کنار نگذارید
بسیاری از زنان بعد از تمرین سعی می‌کنند شام نخورند. آن‌ها گمان می‌کنند که شام خوردن اثر تمرین را خنثی می‌کند. بجای کنار گذاشتن وعده شام سعی کنید شام سالم‌تری بخورید. یک وعده پروتئینی به همراه فیبر کافی باعث می‌شود دیرتر احساس گرسنگی کنید.
4. به عضلات اهمیت بدهید
بیشتر خانم‌ها با شنیدن کلمه (عضله) به یاد بدنی مردانه و عضلانی و به دور از ظرافت می‌افتند؛ اول از همه توجه کنید که بدن شما به خاطر این که هورمون‌های مردانه کم‌تری ترشح می‌کند، به سادگی به وضعیت مردانه در نمی‌آید.
5. به خود سخت نگیرید
اگر در یک ماه وزن شما کم نشد، سایز خود را بررسی کنید. کم شدن سایز بدون کاهش وزن نشانه خوبی است. این یعنی شما چربی از دست داده و عضله ساخته‌اید.
6. هوازی را دوست داشته باشید
مطالعات نشان می‌دهد زنانی که هوازی کار می‌کنند بیشتر از زنانی که با وزنه تمرین می‌کنند به ادامه برنامه تمرین علاقه دارند.
7. بارفیکس بزنید، حتی اگر نمی‌توانید!
حتی اگر نمی‌توانید یک حرکت بارفیکس را انجام دهید، از بارفیکس آویزان شوید و خود را هر قدر که می‌توانید در این حالت نگه دارید. می‌توانید به آرامی پاهای خود را به سمت شکم بیاورید و بعد آن‌ها را باز کنید.
8. به یک تمرین عادت نکنید
تمرین شما باید سخت و سخت‌تر شود. نباید در یک نقطه متوقف شوید. باید مدام رکورد خود را بشکنید، وزنه را سنگین‌تر کنید؛ تعداد ست‌ها را بالاتر ببرید و حرکات دشوارتر و حرفه‌ای‌تری را تمرین کنید.
9. و در آخر به بدن خود اعتماد کنید
با در نظر گرفتن تمام نکات گفته شد سایت الو ورزش برای بانوان کشور شرایطی به وجود آورده که بتوانند به آسانی مربی مد نظر خود را یافته و تحت نظر مربی در باشگاه‌های بدنسازی شروع به تمرینات فشرده کند تا به اندام ایده‌آل خود برسد به همین منظور در الو ورزش کلیه امکانات از قبیل رزرو باشگاه بدنسازی و محصولات ورزشی را برایتان فراهم کرده که با عضویت بسیار آسان از تمام این خدمات بهره‌مند شوید. 

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش