وبلاگ الو ورزش

رزرو آنلاین زمین پدل

"رزرو آنلاین زمین پدل"
ابداع پدل به سال 1968 میلادی (1347 شمسی) باز می گردد. اما شکل کنونی آن در سال های اخیر پی ریزی شده است.
پدل یک پدیده ورزشی است، این گفتار تئوریسین های دنیا و کارشناسان بزرگ ورزشی جهان است; بسیاری از کشورهای صاحب نام ورزش در جهان و دیگر کشورها جای خود را باز کند و ظهور خود را به عنوان یک ورزش بسیار پر تحرک، آسان، شادی آور، زیبا و کم هزینه معرفی نماید. سایت الو ورزش با در نظر گرفتن علاقه‌مندان این رشته ورزشی و بررسی همه جوانب با در نظر گرفتن و فراهم آوردن تمام خدمات این رشته ورزشی امکان رزرو آنلاین زمین پدل را فراهم کرده تا به آسانی از خدمات این رشته ورزشی بهره‌مند شوید.
در تاریخچه ورزش پدل، به دو شکل دونفره و چهارنفره (دو تیم دونفره) انجام می‌شود. قوانین کلی این ورزش مانند تنیس است. در هر نوبت که توپ از تور رد می‌شود تنها یک بار اجازه‌ ضربه زدن به توپ وجود دارد. اگر توپ در محیط خودتان بر زمین بخورد یک امتیاز به حریف داده می‌شود همچنین اگر توپ را روی خطوط در زمین حریف یا خارج از زمین زده شود یا به تور برخورد کند امتیاز به حریف تعلق می‌گیرد. در ورزش پدل بازی در دو نوع 3 ست یا 5 ست پیگیری می‌شود. در هر ست برنده کسی است که حداقل ۴ امتیاز گرفته باشد و با حریف خود دو امتیاز اختلاف داشته باشد. در بازی‌هایی که 3 ست دارند، هر کسی بتواند در دو ست امتیاز کافی بگیرد یا 3 ست در بازی‌هایی که 5 ست دارند را ببرد برنده مسابقه است. در هنگام آغاز بازی اگر بازیکن دو بار سرویس را خراب کند و اشتباه بزند یک امتیاز از امتیازاتش کم می‌شود; شما با عضویت در سایت الو ورزش که به آسانی امکان پذیر است وارد سایت شده و با وارد کردن تنها شماره همراه خودتان کدی برایتان ارسال شده و از کاربران سایت الو ورزش شده و از تمامی خدمات زمین پدل و رزور آنلاین زمین پدل و همچینین امکانات مربی این رشته ورزشی اگر شما نیاز به مربی داشته باشید بهره‌مند می‌شوید.
برای رزو آنلاین زمین پدل ابتدا از طریق سایت الو ورزش با این زمین لازم است آشنا شده
; ورزش پدل در یک زمین مستطیل شکل که 30 درصد از زمین تنیس کوچک تر است، در یک محوطه‌ مستطیل شکل با دیوارهای شیشه‌ای و توری به ابعاد 10 متری با ارتفاع 88 سانتی‌متر که زمین را به دو قسمت تقسیم می‌کند انجام می‌شود. ابعاد داخلی زمین پدل 20 متر در 10 متر است. مساحت حداقل 21.2 متر در 11.2 متر برای اجازه نصب مورد نیاز است. زمین ورزش پدل از چمن مصنوعی پوشیده شده و در بعضی موارد از سیمان به رنگ‌های زرد، آبی و سبز است. هر کدام از دیوارهای پشت زمین سه متر ارتفاع دارند و دیوارهای کناری در گوشه‌ها سه متر و در وسط دو متر ارتفاع دارند.
شما در سایت الو ورزش با انتخاب رزور آنلاین زمین پدل این امکانات در اختیارتان قرار خواهد گرفت که روز و ساعت را مطابق با نظرتان انتخاب نموده و در ساعت تعیین شده در زمین پدل حضور به هم برسانید. همچنین با در نظر گرفتن تمام دغدغه‌های شما اگر به دنبال نزدیک‌ترین زمین‌های پدل در اطراف خود هستید سایت الو ورزش به شما بهترین گزینه را پیشنهاد داده و لیست تمامی زمین‌های پدل را در اختیارتان قرار داده که با انتخاب زمین مدنظرتان در روز و ساعت دلخواهتان اوقات خوشی را در این رشته ورزشی سپری کنید.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش