وبلاگ الو ورزش

زمین پدل

زمین پدل
به نظر می رسد که این ورزش شباهت های زیادی به تنیس و اسکواش دارد. پدل را در زمینی مستطیل شکل به ابعاد ده متر در بیست متر بازی می کنند. زمین این بازی تقریباً شبیه به اسکواش و تنیس است که با چهار نفر و به صورت دو به دو این بازی به اجرا در می آید و نمی توان مثل تنیس، بدمینتون و اسکواش انفرادی بازی کرد. بازی پدل در زمینی مستطیل شکل به ابعاد 10×20 انجام می‌شود. تور 10 متری که 88 سانتی‌متر ارتفاع دارد، در وسط زمین نصب می‌شود.
این ورزش در یک زمین مستطیل شکل که 30 درصد از زمین تنیس کوچک تر است انجام می شود. این زمین با دیوارهای شیشه ای و توری محصور شده است. احتمالا اگر به تازگی با این ورزش آشنا شده باشید، برخورد توپ با دیوارها و بیرون رفتن توپ از محوطه برای شما عجیب باشد و این جز قوانین این بازی است.
امروزه علاقه مندان زیادی در همه کشورها بدست آورده این رشته ورزشی که در این زمینه کشور ما هم جز یکی از طرفداران این رشته ورزشی محسوب می‌شود؛ سایت الو ورزش به عنوان یکی از بزرگترین سامانه ها آنلاین ورزشی با فراهم نمودن تمام امکانات ورزشی این امکان را برای طرفداران و بازکینان این رشته ورزشی ایجاد کرده کرده است که تنها با رزرو آنلاین زمین پدل و یا اجاره زمین پدل از تمامی خدمات این رشته ورزشی بهره‌مند شده؛ همچنین سایت الو ورزش با در نظر گرفتن اینمورد که برای شما تمام وسایل موردنیاز این رشته ورزشی فراهم شود فروشگاه‌های معتبر در سطح کشور را گرد هم آورده تا با ارائه تمام محصولات ورزشی بهترین محصولات را تهیه کرده و در شرایط ایده‌آلی که برای شما فراهم شده پس از در اختیار گرفتن زمین پدل یک روز لذت بخش در کنار دوستانان سپری کنید.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش