وبلاگ الو ورزش

راهنمای خرید اسکیت برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌کارها

"راهنمای جامع خرید کفش اسکیت برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌کارها"
خرید کفش اسکیت باکیفیت و متناسب با نیاز شما از آن دسته مواردی است که نیاز به دقت و باریک‌بینی به‌خصوصی دارد، چراکه هیچ‌کسی علاقه‌‌ ندارد که بعد از اولین جلسه‌ی کلاس مجبور به خرید کفش اسکیت جدیدی شود.
اسکیت یکی از پرطرفدارترین تفریحات بین کودکان و بزرگسالان می باشد. برای معرفی اسکیت در حالت فعل از کلمه اسکیتینگ استفاده می‌شود که به گروهی از فعالیت های ورزشی در رشته اسکیت گفته می شود که شامل: اسکیت سرعت اسکیت هاکی، اسکیت نمایشی، اسکیت آلپاین و دانیل، اسکیت اگرسیو اینلاین و … میشود. ورزش اسکیت مناسب برای کودکان و بزرگسالان در تمام سنین می باشد اما باید توجه کنیم که این رشته ورزشی در کنار مفید بودنش احتیاج به استفاده از اسکیت مناسب استاندارد و لوازم ایمنی دارد.
نکات قابل توجه در خرید اسکیت:
1. راحتی و کیفیت

2. جنسیت ورزشکار
3. سایز مناسب اسکیت
4. جنس سخت یا نرم بدنه
5. حرکت روان چرخ‌ها
6. جنس و استحکام جوراب اسکیت
7. بست اسکیت
اجزای تشکیل دهنده کفش اسکیت شامل: بدنه بیرونی کفش، سیستم بستن کفش، زین کفش، بوش‌ها، چرخ‌های کفش اسکیت، بلبرینگ‌های اسکیت و ترمزهای کفش اسکیت
قبل از خرید اسکیت باید حتما به راهنمای خرید اسکیت توجه کنیم تا بتوانیم انتخابی هوشمندانه داشته باشیم. قبل از انتخاب اسکیت حتما باید دقت کنیم که ما در چه سطحی هستیم و می‌خواهیم در چه سبک و رشته‌ای از اسکیت فعالیت کنیم تا بتوانیم اسکیت مناسب همان رشته را تهیه کنیم. با توجه به اطلاعاتی که درباره خرید اسکیت مناسبت در اختیارتان قرار گرفته شد شما می‌توانید از سایت الو ورزش محصولات ورزشی مورد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و به یکی از مشتریان دائم تبدیل شوید.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش