وبلاگ الو ورزش

اسکیت

"اسکیت"
هر نوع فعالیت ورزشی که بر روی سطوحی از یخ و یا سطح صاف توسط کفش اسکیت انجام می‌شود را به‌نوعی ورزش اسکیت می‌نامند. امروز این ورزش یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌ها و تفریحات فردی و گروهی در سراسر جهان است. لازم به ذکر است ورزش اسکیت از کلمه Skating به معنای مختلفی از ورزش‌های گروهی اسکیت سواری در اطلاق می‌شود. ورزش اسکیت به همراه هیجانی که به دنبال دارد مناسب تمامی سنین از کودکان تا بزرگسالان خواهد بود؛ اما فراموش نشود رعایت نکات ایمنی و داشتن لوازم مخصوص آن ازجمله کلاه و زانوبند از موارد مهم و ضروری در این رشته ورزشی می‌باشد؛ به‌طورکلی ورزش اسکیت با تحرک بالایی که دارد باعث افزایش نرخ کالری سوزی بدن شما خواهد بود. برای مثال برای بزرگسالان به‌طور متوسط حدود 10 کالری در دقیقه می‌باشد. این ورزش عضلات شما را تقویت می‌کند ازجمله دیگر مزایای ورزش اسکیت تقویت عضلات پایین‌تنه خواهد بود که می‌تواند شامل عضلات همسترینگ و یا عضلات گلوت شود. فعالیت در این رشته ورزشی مانع از مشکلات قلبی و عروقی می‌شود به همین دلیل اسکیت به‌عنوان یکی از بهترین ورزش‌های قلبی عروقی شناخته می‌شود و علاوه بر آن سرشار از انرژی مثبت بوده و تأثیر مستقیمی بر روی سلامت روان دارد.
هر نوع ورزش در کنار مزایا و فوایدی که دارد ممکن است در اثر تمرینات اشتباه دارای معایبی نیز باشد. برجسته‌ترین موردی که می‌توان بیان کرد این است که این ورزش نیاز به یک مکان مناسب برای تمرین دارد؛ بنابراین اگر ناشیانه در بزرگراه‌ها و یا جاده‌های پرتردد و خطرناک اسکیت کنید به‌احتمال‌قوی دچار آسیب‌دیدگی و حادثه غیرقابل‌پیش‌بینی خواهید شد. اسکیت سواری در مناطق مختلف کمی دشوار است و از طرفی درصورتی‌که مداوم این ورزش را انجام می‌دهید ممکن است در بافت‌های نرم و پاها دچار کوفتگی و ضرب‌دیدگی شوید و به‌نوعی خون‌مردگی در بهترین حالت داشته باشید
.
انواع شاخه‌های ورزش اسکیت:
1. اسکیت نمایشی
2. اسکیت‌های روی یخ
3. اسکیت سرعتی
4. اسکیت فری استایل
5. اسکیت رول بال
6. اسکیت فوتینز
سایت
الو ورزش با در نظر گرفتن علاقه طرفداران این رشته ورزشی امکانی را فراهم کرده است به راحتی را عضویت در سایت الو ورزش از تمامی خدمات که برای این رشته ورزشی در نظر گرفته شده استفاده کنید.
سایت الو ورزش که یکی از بزرگترین سامانه
رزرو آنلاین زمین اسکیت به حساب می‌آید و همچنین شما می‌توانید برای خرید اسکیت و لوازم اسکیت به سایت مراجعه کرده و از فروشگاه‌های محصولات ورزشی معتبر مدنظرتان را تهیه کرده سایت الو ورزش مربی‌ها متخصص که به شما معرفی می‌کند این اختیار را می‌دهد که اگر میخواهید ورزش را به صورت کاملا حرفه ای آموزش ببینید مربی ورزشی مورد نظر را انتخاب کرده؛ شما با عضویت آسان از کلیه خدمات ورزشی بهره‌مند شده و دیگر نیاز نیس برای هریک از مواردی که موردنیازتان هست در سایت‌های مختلف سرگردان باشید. پس از عضویت در سایت الو ورزش روزانه از تخفیف‌های چشمگیری که سایت برای شما در نظر گرفته مطلع شده همچنین از نظرات کاربران استفاده کرده تا بهترین‌ها را در هر زمینه انتخاب کنید و تمام این امکانات تنها با انتخاب روز و ساعت طبق لوکیشنی که شما مدنظرتان است برایتان فراهم می‌شود.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش