وبلاگ الو ورزش

اجاره زمین والیبال

اجاره زمین والیبال
با ورزش کردن تنها می توان جسم و روحی سالم داشت و برای یک عمر زندگی سالمی داشت. یکی از رشته های ورزشی جذاب که فعالیت در آن را به شدت به شما توصیه می کنیم والیبال است؛ با والیبال هم می توانید ورزش کنید و هم هیجان را تجربه کنید و این همان چیزی است که ما می خواهیم شما تجربه اش کنید. چون دنیای امروز پر از مشغله و دردسر است در این بین اگر با ورزش کردن هیجان را تجربه کنید روحیه تان روز به روز بهتر خواهد شد. والیبال ورزش تیمی است و یکی از ویژگی های ورزش های تیمی هماهنگی، همکاری، اعتماد و برنامه ریزی است که باید بین بازیکنان هر کدام از ویژگی های گفته شده باشد تا شاهد بازی جذاب و دیدنی بین طرفین باشید.
طبق قوانینی که توسط فدراسیون بین‌المللی والیبال نوشته شده‌است، زمین بازی والیبال باید مستطیلی شکل، و طول آن 18 متر و عرض آن 9 متر باشد. خط وسط که در مرکز آن قرار دارد، زمین را به دو قسمت 9 متری تقسیم می‌کند، و همچنین در 3 متری از هر طرف آن، خط حمله یا خط پایان قرار دارد. تور والیبال نیز به‌طور مستقیم بالای خط مرکز، و ارتفاع آن 2.43 متر برای مردان، و2/24 متر برای زنان است. در استانداردهای والیبال، حاشیه‌های زمین حداقل باید 1/75 متر در هر طرف با خط زمین فاصله داشته باشد. سقف سالن نیز باید فضای بازی عاری از هرگونه موانع به ارتفاع 7 متر از کف زمین باشد. تمام خط‌های کشیده شده در زمین بازی نیز، 5 سانتی‌متر ضخامت دارند

حال با اطلاعتی که در خصوص زمین والیبال در اختیارتان قرار گرفته به راحتی می‌توان به این موارد دقت کنید که یکی از مهم ترین ویژگی ها در اجازه زمین والیبال به آن باید دقت کنید وجود رختکن در سالن ورزشی است مورد بعدی در انتخاب سالن والیبال کفپوش مناسب و استاندارد است؛ برای آنکه بتوانید سالن ورزشی مناسب را پیدا کنید ما در سایت الو ورزش لیست از تمامی اجاره زمین‌های والیبال در اختیارتان قرار می‌دهیم تا زمینی که مدنظرتان هست را انتخاب کرده و از یک بازی جذاب و دیدنی در کنار خانواده و یا دوستانتان لذت ببرید. پیدا کردن زمین مناسب همیشه یکی از دغدغه های بازیکن این رشته ورزشی بوده است سایت الو ورزش با به اشتراک گذاشتن نظرات کاربران شما را در انتخاب بهترین اجاره زمین والیبال کمک می‌کنند.
با عضویت در سایت الو ورزش اگر به دنبال آن هستید که به صورت اصولی ورزش والیبال را در کناز متخصص این رشته ورزشی آمورزش ببینید مربی ورزشی مختلفی به شما پیشنهاد شده تا از این ورزش لذت ببرید و روز خوبی را سپری کنید.
روش عضویت در سایت الو ورزش به آسانی تنها با وارد کردن شماره همراه خودتان و وارد کردن کدی که از طریق سامانه رزرو آنلاین الو ورزش برایتان ارسال می‌شود انجام می‌شود شما بعد از انتخاب اجاره زمین طبق لوکیشن که مدنظرتان است روز و ساعت کلاس را تعیین کرده و در زمان تعیین شده در زمین حضور رسانده و با فراغ بال از اوقات خود استفاده می‌کنید.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش