وبلاگ الو ورزش

سمت جدید محمد رضا گلزار در انجمن پدل ایران

سمت جدید محمد رضا گلزار در انجمن پدل ایران

پدل یکی از جذاب ترین ورزش‌های راکتی است که به عنوان ورزشی نوظهور در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. این ورزش شباهت بسیار زیادی به تنیس داشته و ترکیبی از تنیس، اسکواش و بدمینتون است؛ امروز به تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۱۸ بازیگر خوب کشورمان آقای محمد رضا گلزار به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن پدل منصوب شد.

نشست خبری پدل امروز در محل فدراسیون تنیس برگزار شد و محمد رضا گلزار به مقام هیات رئیسه این ورزش جذاب منصوب شد.
در بخشی از مصاحبه با آقای گلزار، پس از عضویت در هیات رئیسه انجمن پدل بیان کردند: در این مدت خیلی تلاش کردم که این سمت را نپذیرم با وجود اینکه من عاشق ورزش هستم، مخصوصاً ورزش پدل که بسیار جذاب است. همه می‌دانید که پذیرش این سمت چه مسئولیت سنگینی است.
او ادامه داد من قول دادم که کمک کنم؛ و به عهدم وفادارم و امیدوارم با کمک اهالی رسانه به افتخارات بین المللی دست پیدا کنیم. از وزارت ورزش و رئیس فدراسیون تنیس هم تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با کمک هم بدرخشیم.
همچنین از آقای گلزار در نشست خبری سوال شد در والیبال حضور کوتاهی داشت و آیا در پدل ماندگار است؟ 
من از معدود هنرمندانی هستم که زندگی‌ام با ورزش عجین شده است. سال‌ها والیبال را به صورت حرفه‌ای و باشگاهی کار کرده‌ام. در اسکی هم سال‌ها هم بوده‌ام. در والیبال یک فصل را به عنوان مربی بدنساز کنار یکی از تیم‌ها بودم‌. برای پدل هم مطمئن باشید که تیم ملی سال آینده سورپرایزهایی دارد.
در پاسخ به این پرسش که حضورش در پدل بیشتر جنبه حمایتی دارد یا از لحاظ فنی هم کمک می‌کند؟ تصریح کرد: مسائل فنی به سرمربی و کاپیتان تیم ملی مربوط می‌شود. ما کارهای بین المللی را انجام می‌دهیم و در حال تدارک یک اردوی خارجی هستیم. همچنین تلاش می‌کنیم که یک مربی اسپانیایی در کنار مربی تیم ملی ایران حضور داشته باشد.
ما در سایت الوورزش به عنوان یکی از بزرگترین سامانه ورزشی کشور سمت آقای محمدرضا گلزار هنرمند خوب کشورمان در مقام هیات رئیسه انجمن پدل تبریک می‌گوییم و امیدواریم رشد و شکوفایی این رشته ورزشی را شاهد باشیم.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش