وبلاگ الو ورزش

کیک بوکسینگ

کیک بوکسینگ
کیک‌بوکسینگ Kickboxing ترکیبی از رشته‌های کاراته و مشخصا فول کنتاکت کاراته با بوکس تایلندی است؛ کیک بوکسینگ ورزشی رزمی است که پیشینۀ آن به دهه 1960 در ژاپن بازمی‌گردد. به‌طور کلی هدف از تمرینات کیک بوکسینگ، دفاع از خود و به‌دست آوردن آمادگی جسمانی، هم‌چنین استفاده به‌عنوان ورزش رزمی است.
اصطلاح کیک‌بوکسینگ به‌وسیله اوسامو ناگوچی ژاپنی برای نام‌گذاری رشته‌ای رزمی که از کاراته و هم‌چنین از بوکس تایلندی الهام گرفته شده بود، استفاده شد. او این رشته را در سال 1958 معرفی کرد.
مسابقات در یک زمین مربع شکل، با ابعاد 16 تا 20 فوتی که با طناب محصور شده برگزار می‌گردد. زمان مسابقه اغلب 2 راند 2 دقیقه‌ای است، که ورزشکاران بین هر راند، یک دقیقه استراحت می‌کنند. هر مسابقه توسط یک داور و یک پزشک کنترل می‌شود و در هر راند نیز 3 قاضی، به مبارزان امتیاز می‌دهند
.
تجهیزات محافظتی مورد استفاده در مسابقات آماتور کیک بوکسینگ عبارتند از:
 .1دستکش بوکس
 .2
محافظ روی پا
 .3
ساق بند
.4
کلاه ویژه بوکس آماتور
 .5
لثه بند
 .6
هوگو )محافظ سینه( در غالب رقابت‌های نوجوانان و نونهالان
 .7
کاپ در دو بخش آقایان و بانوان
سایت الو ورزش تمام وسایل مورد نیاز شما را برای ورزش کیک بوکسینگ از طریق فروشگاه‌های معتبر ورزشی در اختیارتان قرار می‌دهد که با فراغ بال تمام محصولات ورزشی مدنظرتان را تهیه کنید.
یک کیک بوکسر حرفه ای مثل یک شطرنج باز است؛ او با فریب دادن حریف امتیاز می گیرد فریب دادن برای این ورزش یک ابزار است، این کار حریف را ورادار به حدس زدن کرده و در نهایت او را کاملا گیج می کند. برای این که حقه شما خوب از آب در بیاید؛ باید آن را با قدرت انجام دهید وگرنه او حقه شما را می گیرد توانایی فریب دادن به تمرین زیادی نیاز دارد. شما می‌توانید با عضویت در سایت الو ورزش از کلیه خدمات این ورزش بهره‌مند شوید؛ همچنین می‌توانید با رزرو آنلاین کلاس‌های کیک بوکسینگ زیر نظر مربی ورزشی این رشته به یک بازیکن خوب تبدیل شده.
در کلاس کاردیو کیک بوکسینگ باید تمرین هایی داشته باشید که تمام عضلات شما را درگیر کند و تمرکزتان بر مرکز بدنتان باشد، حرکات سریع در این ورزش باعث پیشرفت انعطاف بدنی، تعادل و واکنش های بهتر در شما میشود، کاردیو کیک بوکسینگ در هر ساعت بین 350 تا 450 کالری را می سوزاند؛ شما با رزرو آنلاین کلاس‌های کیک بوکسینگ در سامانه آنلاین الو ورزش تنها با تعیین روز و ساعت در محل برگزاری کلاس که مطابق با هر لوکیشن که مدنظرتان است حضور می‌رسانید و روز خوبی همراه با ورزش را سپری می‌کنید.


مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش