وبلاگ الو ورزش

نکته‌ مهم برای انتخاب مربی ورزشی باید در نظر گرفت

نکته‌ مهم برای انتخاب مربی ورزشی باید در نظر گرفت
با وجود اینکه تقاضای بسیار زیادی برای مربی ورزشی وجود دارد اما متاسفانه نیازمندی‌های آموزشی در سطح بسیار پایینی قرار دارند. در واقع بسیاری از افراد بالای 18‌ سال ادعای مربیگری می‌کنند و سازمان‌های بسیاری هم وجود دارند که دوره‌ها، تست‌ها و مدارک معتبری به این منظور ارائه می‌دهند. از آنجایی که این صنعت کمی بی‌نظم است بسیاری از افراد حریص و بی‌وجدان به دنبال کسب درآمد بدون توجه به تناسب اندام افراد هستند. خبر خوب این است که مربی‌های شایسته و ارشمند بسیاری وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک گرفته و به اهداف تناسب اندام خود برسید.
اهمیت داشتن مربی ورزشی عبارتند از:
1. انگیزه 2. آموزش 3. مسئولیت 4. اعتماد به نفس
انتخاب مربی ورزشی
در صورتی که به دنبال مربی ورزشی هستید کار دشواری در پیش دارید. متاسفانه بسیاری از افراد از گوگل یا ارجاع دوست برای ارجاع مربی استفاده می‌کنند. اما حتی در آن صورت نکته‌ی بسیار مهم این است که دقت کافی را داشته باشید. حتما قبل از تصمیم‌گیری سوالات کافی بپرسید؛ سایت الو ورزش چون دغدغه علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی را به خوبی درک می‌کند با در نظر گرفتن اینمورد که پیدا کردن مربی ورزشی کار دشواری است، لیستی از پرسابقه ترین مربی‌های ورزشی در هر رشته ورزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد که شما با ملاحظه تمامی موارد می‌توانید مربی مدنظر خود را انتخاب نمایید.
حال با چند سوالی که در انتخاب مربی ورزشی باید بپرسید شما را آشنا می‌کنیم:
1. چقدر تجربه دارند؟ 2. آیا مربی خود را دوست دارید؟ 3. آیا فکر می‌کنید علاقه‌مند به کمک به شما هستند؟ 4. مدرکشان را از کجا گرفته‌اند؟ 5. آیا او دانش مربی‌گری خود را به روز نگه می‌دارد؟
با توجه به تمام موارد ذکر شده حال شما می‌توانید با توجه به استانداردهایی که در ذهن دارید
مربی ورزشی خود را انتخاب کنید.
سایت الوورزش با درنظر گرفتن همه جانبه تمام موارد نظرات کاربران مختلف هم در اختیارتان قرار می‌دهد که شما با علم به اینکه نظر کاربران دیگر را دیده در انتخاب مربی ورزشی دقت لازم را کرده و رشته ورزشی مورد علاقه خود را به صورت کاملا اصولی آموزش می‌بینید.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش