وبلاگ الو ورزش

راکت بدمینتون

راکت بدمینتون
راکت از مهمترین تجهیزات بدمینتون محسوب می شود. نوع راکت مورد نظر شما باید با توانایی بازی و نحوه عملکردتان منطبق باشد. راکت بدمینتون معمولاً از جنس چوبی یا فلزی (آلومینیوم سبک یا استیل) برای بازیکنان مبتدی و جنس آیرودینامیک یا فیبر کربن مناسب بازیکنان حرفه ای می‌باشد.
اشتباه رایجی که بیشتر مردم مرتکب می شوند این است که راکتی را که بازیکن محبوبشان بازی میکند را انتخاب میکنند و می خرند؛ در حالی که هرکس سبک بازی متفاوتی با دیگری دارد. برخی راکتها ممکن است برای بعضی از افراد مناسب و برای برخی دیگر نامناسب باشند. بهترین روش انتخاب راکت از طریق مربی مربوطه این رشته ورزشی می‌باشد سایت الو ورزش با ارائه لیست مربی‌ها ورزشی متخصص بدمینتون برای شما خدماتی در اختیارتان قرار می‌دهد که این رشته ورزشی را اصولی آموزش ببینید.
راکت از مهمترین تجهیزات بدمینتون محسوب می شود. نوع راکت مورد نظر شما باید با توانایی بازی و نحوه عملکردتان منطبق باشد. راکت بدمینتون معمولاً از جنس چوبی یا فلزی (آلومینیوم سبک یا استیل) برای بازیکنان مبتدی و جنس آیرودینامیک یا فیبر کربن مناسب بازیکنان حرفه ای می‌باشد. وزن راکت ها معمولا 80 تا 115 گرم است و طول آن به 68 سانتی‌متر می رسد. البته وزن راکت پس از زه کشی به حدود 140 گرم هم می رسد. راکت بدمینتون در سه نوع سبک، متوسط و سنگین ساخته شده اند که به وسیله رشتههای باریک مشبک به قاب کشیده میشوند. سطح تماس باید مسطح و عاری از هر گونه شیب اضافی یا برجستگی باشد. راکت از قسمت های: دسته، میله، گلو یا سه راهی، صفحه راکت (کله راکت) تشکیل شده‌است؛ ضخامت دسته به طور معمول 7.5 تا 12.5 سانتی‌‌متر است. شما می‌توانید از طریق سایت الو ورزش تمام محصولات ورزشی که برای این رشته ورزشی در نظر گرفته شده را تهیه کرده و از طریق سایت الو ورزش رزور آنلاین زمین بدمینتون را انتخاب کرده و از امکاناتی که برای شما ایجاد شده یک روز خوب را کنار دوستانتان سپری کنید.

مقالات مرتبط

اینستاگرام الوورزش